Skotertur och bevis på skratt

2011-03-20 - 15:36:00
Kategori: Edward i rörelse

Piteå visade sig idag från sin bästa sida. Vi tog med oss Lasse och Elisabeth med barn ut på ytterligare en tripp till Fårön. Som vanligt var det korvgrillning och allmänt mys. Naturligtvis glömde jag att fota medan de var kvar, men under tiden André skjutsade hem dem hände något roligt. Jag höll i Edward, som var lite gnällig. Zlatan var ju med och vi hade en korvsnärt kvar, som ändå ingen skulle äta. Så jag skar en bit av den, bet av en tugga och spottade till Zlatan. Detta var väldigt uppskattat av Edward. Han skrattade högt och hjärtligt! När André kom tillbaka ville han också prova. Jag filmade:



Sådan fader, sådan son!


Edward är en liten cirkusapa!


Synpunkter:
sofia

MEN sötpolarn!!!! så himla mysigt!!

2011-04-14 @ 15:44:29
URL: http://peaken.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0