Lunch på stan & shoppingfynd

2011-03-28 - 19:03:00
Kategori: Edward

Jag släppte av André utanför kontoret i morse och när jag körde därifrån gröt jag en liten tår. Känns helt overkligt att han ska vara borta till lördag nästa vecka.. På vägen hem fällde jag en tår eller två!

Förmiddagen började bra, trots allt. En tripp på stan med tant Tuss, och som resulterade i riktig husmanskost på Nodo. Edward fick ytterligare prova på att äta potatis, den här gången med extra mycket smör.. :]



Efter maten fortsatte trippen. Jag hittade ett par solbrillor på Lindex, som hade mjuka bågar och bara kostade 39:-. Helt klart värt pengarna. Såhär ser Edward ut då han har på sig dem:

 


Hos Hanséns Barn fyndade jag även en flanellskjorta, som var på rea. 70 % rabatt satt inte helt fel!


Våga inte säga att du inte gillar min skjorta..!


Det finns så himla mycket fina kläder. Utmaningen är ju att stå emot, vilket inte alltid är det lättaste.. :]


Synpunkter:
sofia

men så fruktansvärt snygg!!! :D Ska lära dig fler tecken att göra med händerna, lillpolarn!

2011-04-19 @ 20:26:17
URL: http://peaken.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0