Examensfirande

2011-06-10 - 23:49:00
Kategori: Familjen
Idag var dagen som alla skoltrötta barn har längtat till - EXAMEN!

Jag hade bestämt att jag skulle vara med på Linas examen i kyrkan. Jag ställde ingen klocka, Edward är ändå ett sånt bra alarm. Det var vad jag trodde. Fram tills idag. Tror ni inte jag försov mig?! Typiskt alltså! Som tur var kom mamma och gick en runda med Zlatan innan vi pös iväg till kyrkan. Vad skulle jag ha gjort utan min mamma?!


Edward och mamma ute på gården


Av värmen att döma behövde man inte vara hjärnkirurg för att räkna ut vilken temperatur det skulle vara i kyrkan. Varmt och klibbigt var bara förnamnet... Men Edward skötte sig finfint. Han grejade på med allt möjligt och när barnen sjöng sina sommarvisor, sjöng han också med men på sitt eget underbara vis.



Mammas finaste (foto: Lina Engström)


Mamma och pappa bjöd på lunch ute på Thai Garden. Resten av dagen spenderades hemma hos mamma och pappa. Det är skönt med lite avlastning ibland, om än det bara är för en liten stund. Nu blev det ju hela dagen och det är jag tacksam över :]

Måste dela med mig av en frän bild på en fluga som kalasade på tallriken som stod framme efter middagen. Fastän de är lite smått äckliga, kan jag inte låta bli att fascineras en gnutta...


Foto: Lina Engström



Natti!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0