6 veckor!

2011-01-05 - 23:50:46
Kategori: Edward
Idag blir vår prins Edward hela 6 veckor! ♥

Uppdateringen har varit grymt kass, vilket jag ber om ursäkt över. Jul och nyår har passerat likt en virvelvind - att ens starta datorn har inte funnits på kartan. Men nu är den bortstädad för den här gången. Jag har lovat mig själv att ta mig tid att uppdatera oftare, om inte varje dag så åtminstone ett par gånger i veckan. Detta för att jag vill ha dokumenterat vad mina och Edwards upptåg. För jag tror det skulle vara rätt kul att kunna gå tillbaka senare och minnas denna underbara tid!

Självklart kommer det dagsfärska bilder på prinsen:

Edward 6 veckor!

Edward 6 veckor!


20 december kom det första leendet, i alla fall som vi säkert visste var ett leende. Förmodligen kom det mycket tidigare, för visst hade han flinat till tidigare än så. Men det har varit svårt att avgöra om det varit magknip eller ej. Idag lyckades jag fånga hans leende när han hade en konversation med sin mormor:

Edward 6 veckor!
Edward, 6 veckor, snackar med sin mormor


Det är så fantastiskt roligt att se hur han utvecklas - steg för steg, dag för dag. Vår älskade lille prins

Synpunkter:
Eva

Han ser väldigt pigg o kry ut, prinsen!!! Nu kommer jag snart och hälsar på....Hör av mej snart!

Kram till er så länge!

2011-01-06 @ 09:46:24
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Stolta moster :O

Töööööötis! <3

2011-01-08 @ 12:56:37
URL: http://linaengstromm.blogg.se/
tess

Åh vad han är söööööööööt!! :) Underbart söt! Hoppas ni alla mår bra! Kramar från Tessilessi!

2011-01-12 @ 06:32:12

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0