Födelsedagsfirande

2010-11-21 - 23:59:36
Kategori: Familjen
Dagen har gått i firandets tecken. Dels har svärmor fyllt år tidigare i veckan och idag är det lillasyster Linas födelsedag ♥

Hur löser man två kalas på en dag? Man får helt enkelt kompromissa: Vi åt middag hos Andrés föräldrar, där oxfilé stod på menyn. Det var grymt gott!! :] Sen bar det iväg hem till mina föräldrar för fika. Tyvärr fick ingen av dem fira sina födelsedagar som nybliven farmor eller moster, vilket jag naturligtvis hade hoppats på (och förmodligen de också). Men man får inte alltid som man vill - vi fick i alla fall en trevlig eftermiddag/kväll!

Lina 12 år!
Lina fick stå upp medan vi sjöng för henne. Det var mitt förslag - det ÄR så besvärligt att ställa mig upp och sätta mig ner. Jag tycker jag löste problemet på ett bra sätt! :]

Lina 12 år!
Lina & Mikaela under presentöppningen


Nu ska jag krypa till kojs och läsa en bok tills ögonlocken trillar ner - vilket inte lär dröja länge! ;]

MYS!
Hoppas ni haft en skön helg!



Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0