Zlatan = herr Juck!

2010-05-09 - 22:36:48
Kategori: Zlatan
Jag och My har länge pratat om att åka iväg en sväng med hundarna och släppa dem. Detta prat har inte kommit så mycket längre. Men i torsdags gjorde vi slag i saken!

Vi hade tre hundar med oss: min Zlatan, My's Elsa och Elsas kompis Meja. Fullt ös var det! :]

Söta Elsa
Söta Elsa!Zlatan & Meja busarMeja kollar vad Elsa gör!
Zlatan & Meja
Bus, bus, bus!Bus, bus, bus!Bus, bus, bus!
Snyggvovve!
Gemensam dragkampPinnbusGemensam dragkamp igen!
Elsa, Meja & Zlatan


Vad som är lite trist, är att Zlatan förvandlas till herr Juck när han hamnar bland vissa tikar, och även valpar. Rottisen Meja rådde han inte på, hon sa ifrån med besked! Men stackars Elsa var ett återkommande offer. Jag tycker det känns så jobbigt att säga åt honom hela tiden, det är ju säkert jättejobbigt för honom. Men jag vet inte hur jag ska få honom att sluta. Har någon något bra tips?!?!

Nåväl, bortsett från juckandet var det en jättemysig stund vi hade! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0