Stuglivet

2010-05-18 - 13:28:39
Kategori: Zlatan
Igårkväll var vi förbi stugan en sväng. Så fort vi svänger ner på grusvägen, börjar Zlatan tjuta och leva om - han tycker det är så roligt där! Lyckan är total när han får springa ner till vattnet och bara traska omkring i det. Han är som lyckligast då! ♥

Zlatan älskar att gå nere vid stranden!
Zlatan älskar att gå nere vid vattnet

Zlatan hittade en stor pinne, som han var tvungen att tugga lite på!
Stor pinne som bara måste tuggas på!

Fina fina Zlatan!
Fina, fina Zlatan!


Jag blir så glad i mitt hjärta när jag ser lyckan i hans ögon! När vi är på stugan fullkomligen njuter han!! ♥


Kram från Sassa

Synpunkter:
Hanna

Ja de hade varit något! Men ihelgen ska jag få njuta, årets sista skoter/fjällenresa äger rum =)



Jo du, de är en del jobb.. men man får igen de, även om de inte känns så alla gånger när tålamodet ryker :)



Aa, de börjar vara dags! En grillkväll vore kanske ingen dum ide :)

kramar!

2010-05-18 @ 16:34:28
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0