Projekt: Trädfällning

2010-05-09 - 23:56:36
Kategori: Trädgården & Utomhus
Har varit ledig idag - surprice! :D

Jag satt vid datorn när André kom in och sa att han skulle dra igång med trädfällningen. Inte kunde ju jag sitta stilla inomhus då! Näe, jag greppade kameran och gick ut jag med. Före- och efterbilder är lag - enligt mig! ;]

FöreFöreAnte förbereder för trädfällning
Först kapa ut en kil...Granen blev en tall?!... putta lite...... TIMMER!!
Stor gran!
Jag har minsann också dragit mitt strå till stackenKvartersungarna var djupt imponerade!Kapning

Slagfält?Öppet och fräscht!


Så nu, mina vänner, har vi satt igång med upprustningen av trädgården. Det känns jättekul. Imorgon återupptas naturligtvis arbetet. Det kommer att bli SÅÅ bra! :]

En slagen hjälte ♥
En slagen hjälte ♥



Kram från Sassa

Synpunkter:
Torsten

Jösses vad ni jobbar...undra på att vissa måste få sej en tupplur :)

Ang. inlägget nedanför....Du kanske ska ha en vattenspruta med, det kanske skulle funka...att han få en rejäl stråle när han juckar på! Nä, jag vet inte om det funkar, men vatten har ju en tendens att bota mycket :)

Kram på er!

2010-05-10 @ 07:55:36
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0