Hjärtan vs Dödskallar

2010-05-05 - 21:43:09
Kategori: Fritid & Nöjen
I och med att André nu inte är "hemmaman" längre, skapar det lite problem med Zlatan när vi jobbar eftermiddag båda två. Jag tycker det är alldeles för sent för honom att få mat vid 22-tiden. Vi har löst det på ett enkelt sätt - vi frågade våra underbar grannar om de kunde hjälpa oss, vilket de gärna gör! :] Nu har de fått en nyckel in till oss. Detta medförde att vi var tvugna att göra fler nycklar. När jag idag var på "Nyckelservice", hittade jag nycklar med ett lite annorlunda utseende:

Hjärtan vs Dödskallar
Gissa vilken som är min! ;]

Såhär ser min nyckelknippa ut nu!
Såhär ser min nyckelknippa ut nu!


Idag åkte André på sitt första nattpass. De senaste månaderna är det jag som åkt till jobbet och lämnat min "hemmaman" med Zlatan. Det kändes konstigt att jag var den som stannade hemma med Zlatan, och inte tvärt om. Men jag vänjer mig nog!

André på väg till sitt första nattpass!
André var glad att äntligen få börja jobba!

Zlatan hjälper husse att klä sig :D
Zlatan väntar, som vanligt, troget vid husses sida!


I natt ska Zlatan få sova i sovrummet med mig. Det gör han så gärna, lillgubben min! ♥

Vackre Zlatan!
Älskade Zlatan!


Nu ska jag ser klart Grey's Anatomy, innan jag hoppar i sängen. Måste först plocka in sängkläderna, kom jag på. De hänger ute på vädring. Jag kommer att sova gott i natt!! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0