Hachiko - en vän för livet

2010-05-02 - 23:34:16
Kategori: Fritid & Nöjen
Vi fick låna en film av Johan & Jenny i helgen, en film som de verkligen tyckte att jag skulle se:

Hachiko - en vän för livet
Hachiko - en vän för livet
(bilden är lånad från CDON.com)


De sa att jag skulle grina när jag såg den, och jag tvivlade inte för en sekund. Jag är väldigt blödig, framförallt när det gäller djur. Igårkväll slog vi igång den och under mer än halva filmen rann tårarna ned för mina kinder. Den var så sorglig och så vacker. Ett måste för alla hundägare!! Mina ögonlock var alldeles uppsvällda efteråt och jag hade en huvudvärk som hette duga, kan inte komma ihåg när jag grät så mycket sist:

Mina ögon efter filmen
Röda ögon och uppsvällda ögonlock


Var tvungen att kramas en stund med min älskade Zlatan efter att jag sett den! ♥


Kram från Sassa

Synpunkter:
AnnLo

Men jösses!! Vi tänkte se den vi med, men Peter började gråta redan under trailern så det fick vara..nu blir det INTE ... hur skulle det gå?

Klarar inte se sånt där..

2010-05-03 @ 16:19:37
Living up North

Jag har oxå fått tips om den filmen men har ännu inte sett den, det är kanske dags att göra det ... :)

2010-05-03 @ 17:36:39
URL: http://livingupnorthphotos.blogspot.com

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0