2-årskalas & Tupperware!

2010-05-23 - 23:58:54
Kategori: Fritid & Nöjen
Idag har vi varit hos Lindas föräldrar och firat Harry, som fyller 2 år imorgon!

Eftersom vädret här hemma inte var det varmaste, tog jag på mig jackan när vi åkte dit. Men inte behövde jag ju den, inte! Bara några mil från Piteå var det betydligt finare väder!! Tror rent av jag fick lite färg i nacken :] Harry fick ett presentkort och en vattenpistol av oss. Tanken var att han skulle få spruta vatten på pappa sin, men den var lite för svår att trycka på för honom. Musklerna i skjutfingret är inte riktigt där ännu. Nåja, han växer nog till sig under sommaren :]

Zlatan & Kajsa hade det skönt i solen!
Zlatan & Kajsa hade det skönt i solen!

Storkillen klättrar upp själv på rutchkanan...
Storkillen klättrar upp själv på rutchbanan...

... sätter sig...
... sätter sig...

... och åker ner!
... och åker ner!

Det bjöds på gott fika!
Det bjöds på gott fika!


När klockan var närmare 15:30, begav vi oss hemåt. Det var då bara två timmar kvar tills Marita skulle komma till mig och förbereda inför Tupperwarepartyt kl 18:00. Jag var dessutom tvungen att städa upp en del och jag hann väl nätt och jämnt tills hon klev in genom dörren. Uppslutningen på partyt var tyvärr inte vad jag räknat med, vilket var synd. Många har ju så mycket att göra på sitt håll just nu, så jag klandrar dem inte! De tappra ändå som kom, bidrog till ett lyckat party - jag är nöjd! :]

Nu blir det kvällskissningen med herr Päls innan jag ska sluta ögonen för kvällen. Sängen lockar!!


Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0