BF 2010-03-03

2010-03-03 - 23:00:10
Kategori: Kärlek
Om vi inte hade fått missfall, hade jag varit väldigt tjock vid det här laget. Eller vi kanske rent hade haft en liten bebis hos oss. Idag var nämligen beräknad födsel för det lilla pyret. När vi fick det hemska beskedet i september, trodde jag att det här datumet skulle vara en väldigt jobbig dag. Det är fortfarande många frågor som jag aldrig kommer att få svar på, men ju mer tiden går känns det hela mer och mer avlägset - idag känns det overkligt. Att det faktiskt var en liten parvel som bodde i min mage för en alldeles för kort tid känns overkligt. Att vi skulle bli föräldrar känns ännu mer overkligt. Att vi ens varit med om hela den här få-barn-processen känns.. overkligt.. Jag undrar om det är någon typ av överlevnadsmekanism? Många frågor - inga svar..


Livet är allt bra märkligt...


Kram från Sassa

Synpunkter:
Torsten

Livet är konstigt....och det går trots allt vidare! Man ska nog inte titta sej över axeln allt för mycket....snart nog har ni huset fullt av ungar :))

Torsten har blivit en nakenfis nu....

2010-03-04 @ 12:18:31
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Lina Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

ååh... då jag fick höra den nyheten var det ingenting annat jag skulle vilja än att det var en dröm... jag är fortfarande ledsen över det. puss på dej syrran! =)'♥

2010-03-04 @ 19:47:22
URL: http://linaengstromm.blogg.se/
Linda

Jag håller med ovanstående talare (skrivare)! =]



Imorrn blir det skoter för oss, men vi åker skoter till storsund och grillar med en arbetskamrat till Per. Sen duschar vi där och åker till Älvsbyn och grattar kusinen. Följ med om ni vill, men ni har ingen som följer er hem då =)

2010-03-05 @ 13:49:25
URL: http://lindta.blogg.se/
Cilla

Lilla gumman... Aj mitt hjärta!!



Som tur är så, efter regn kommer ju solsken. Snart har du massor med knoddar ;)

2010-03-11 @ 10:46:10
URL: http://kekamba.blogspot.com

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0