Uppe med tuppen!

2010-03-17 - 11:05:07
Kategori: Fritid & Nöjen
Sagt och gjort: Imorse ringde klockan 05:20. Jag kände inte suget, men tack vare att jag och Tuss kommit överens om att jag skulle hämta upp henne 05:45, var det bara att släpa mig upp ur sängen. Jag var nog mer död än levande när jag satte mig i bilen.

Klockan och tempen i bilen, på väg till Tuss.


05:50 hängde vi på låset till Öjebyns simhall! Senast vi simmade var i september, så det var verkligen på tiden! 40 längder senare (tog ca 45 minuter, vilket vi båda är nöjda med efter ett sånt långt uppehåll) steg vi upp ur bassängen, duschade och åkte hem. Kan härmed meddela att jag är stolt ägare av ett årskort på Piteå simhallar. Och det SKALL utnyttjas!! :P

När jag kom hem var jag så uppe i varv, och fastän André lovat att ta morgonpromenaden, tog jag kopplet i handen med hunden i andra änden och gick up på isen en sväng. Klockan var då inte ens åtta, men det var redan strålande sol!

Jag och min fina Zlatan ♥Gullevovve!!

När jag kom hem avnjöt jag en god och nyttig frukost. MUMS!

Leverpastej- och hamburgetköttsmacka med gurka och tomat, samt två ägg!
Mumsig frukost!


Sitter med fötterna i fotbad nu. Upptäckte att mina hälar behövde sig en omgång. Så nu ska här filas fötter!! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Lillasyster Lina

Grisen är världens sötaste någonsin... :)

2010-03-23 @ 14:34:29

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0