Snoppdropp

2010-03-18 - 19:04:09
Kategori: Zlatan
Zlatan har länge haft snoppdropp. Inte mycket och han har inte varit irriterad heller. Men sedan en tid tillbaka har droppet ökat, det har varit fläckar här och där runt hela golvet. Han har inte fått någon rodnad, men jag kände att något var galet. Igår hade vi Johan & Jenny med familj på middag. Jenny tipsade oss om att köpa Jodopax samt en "örontuta", och spola ur förhuden. Gjorde slag i saken idag:

Jodopax & örontuta


För en liten stund sen fick han sin första sköljning - och det gick jättebra! Jag får göra precis vad jag vill med den hunden, alltså. Han är så snäll och finner sig i allt! Men det är ju inte för att jag finner det roande, utan för hans skull!

Älskade Zlatan ♥


Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0