Sista natten

2010-03-15 - 19:34:47
Kategori: Zlatan
I natt jobbar jag sista natten, innan jag går på ledighet. Ska bli skönt. Har jobbat rätt många dagar i rad nu..

Längtar till imorgon. Då är det dags för lektion 3 av 4 i hjärngympa. Innan vi åker dit ska jag spåra med Zlatan, så han redan är lite trött i huvudet när han kommer dit. Förhoppningsvis är han inte lika speedad då. Imorogon får jag alltså se om min plan fungerar :]

Fin vovve!
Hoppas herr Pip inte piper lika mycket imorgon...


Ska hoppa i duschen nu.

So long!


Kram från Sassa

Synpunkter:
jenny

Men sara...pipet e väl lite gulligt....Med måtta=)

2010-03-16 @ 07:08:53
Torsten

Mej gör det inget att du piper, Zlatan :)

Syns ikväll!

2010-03-16 @ 08:00:37
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Sassa

Jenny: Hmm.. Om du tycker det är gulligt, kan jag spela in en snutt åt dig! ;)

2010-03-16 @ 22:34:09
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0