Gårdagens hjärngympa

2010-03-03 - 17:36:02
Kategori: Zlatan
Delar med mig av bilder från gårdagens kurs i hjärngympa:

Full fokus på husse
Full fokus på husse!

Upptagen med en toalettpappersrulleDenna verkade ju hålla :]
Zlatan har full koll på leksakerna som kursledaren berättar om. Ser ut som han har siktat in sig! :D
Zlatan är på G!TorstenHär har han precis punkterat en av leksakerna. Är jag förvånad?!
Zlatan fick en kartong istället


Gissa vem som vann första pris i piptävlingen?! Det gjorde min käre vän Zlatan. Har har så svårt att slappna av på nya ställen, och framför allt när det är en massa hundar runtomkring. Att ha teori i en timme, var alltså inte hans melodi. Hoppas pipandet minskar till nästa vecka! Men när vi väl fick börja med leksakerna, då var han på G!

Han är så duktig, min trogne vän!


Nu kurrar det i min mage. Det är dags för maaat!! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Hanna

Jo imorn vid 11-tiden tar jag helg och de ska bli såå härligt!! :)



Men vi får väl se om vi hörs ihelgen eller hur hä bli! :)



kramis!

2010-03-03 @ 17:53:13
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Linda

Det ordna sig, dom kom hit istället! =)



Dem klädde han mycket bra! han var så snygg i dem =)



vad knåpade du ihop för middag? själv vart det rester :D

2010-03-03 @ 21:14:19
URL: http://lindta.blogg.se/
Emma

Vi hinner nog inte med det alls tror jag, för på lördag ska vi först gå på stan med Eva och sen drar vi till Sikfors där vi sover tills på söndag...men det kommer ju fler helger här framöver =) Hoppas ni tar er ut iaf och får njuta ordentligt i det härliga vädret! Kram

2010-03-03 @ 21:15:59
URL: http://emmste.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0