♫♪ ...för det är Sassas födelsedag, hurra, hurra, hurra!! ♪♫♪

2010-03-24 - 10:05:13
Kategori: Fritid & Nöjen
Sol, vindstilla, -8°C, jag är ledig - och det är min födelsedag! :]

Började dagen med att öppna två paket som jag fick av min prins. Man kan sanneligen säga att det gick i massagens tecken:

Yantramattan
Yantramattan - som jag velat ha så länge!

Massagevante
Dunderskön massagevante!


Har även masserat magen med lite choklad:

Toblerone
Mums med Toblerone!


Nu ska jag, prinsen och vår hårige springare ut en sväng på isen och strosa.

Solen - here we come!!


Kram från Sassa

Synpunkter:
Nick

Grattis Rara-Sara! Hoppas du får en underbar dag, vi firar din dag här på jobbet med kladdkaka :D

2010-03-24 @ 11:18:04
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/
catarina

hej sara! såg att du hade legat inne på f21. jag har inryck som insats på samma reglemente i juli. är lite intresserad om dina upplevelser osv. :) mvh catarina

2010-04-01 @ 22:44:43
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0