Ett slag för naturen!

2010-03-19 - 12:51:28
Kategori: Fritid & Nöjen
Jag känner mig vuxen. Jag förtjänar nog rent av lite vuxenpoäng. Vi har satt upp en klisterlapp på vår (inte alls fina) brevlåda. Vi har helt enkelt slagit ett slag för naturen, genom att säga "Nej tack!" till reklam:

Ingen reklam, tack!
Vuxenpoäng?!


Skall snart göra mig klar för jobbet. Ska inte sticka under stol med att jag mycket hellre hade varit ledig!!


Kram från Sassa

Synpunkter:
Anonym

TACK du! =)



Några bilder blev inte tagna för de var ingen sådär jätte romantisk stund som det kanske kunde varit, men jag får nog kanske ta och fixa nån bild såhär i efterhand :)



Är allt bra med er? Längesen man såg er! kram

2010-03-22 @ 19:28:40
Linda

Gick inte att kommentera i bastuinlägget.. :/ Hur var invigningen? =)



Yes, nu har jag löshår, och jag älskar det! =P varför i allsindar klippte jag mig?!

2010-03-22 @ 20:51:40
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0