23-årsfirande i bilder

2010-03-29 - 22:55:55
Kategori: Familjen
Kanske dags att uppdatera nu?! ;]


Här kommer bilder från mitt 23-årsfirande:

Vi tog oss en underbar förmiddagstur på isen!
Vi började dagen med en underbar promenad i solen!

Ett fint halsband från moster med familj
Fint halsband från moster med familj

Fina Zlatan!
Min vackra hund var lika vacker som vanligt

Vackra tulpaner i fyra olika färger
Fick många vackra tulpaner

Några av de 12 middagsgästernaNågra fler av våra middagsgäster
Alla utom André
Vi hade middag för 14 personer - vi är en stor familj! :]

Sött påskägg...
Sött påskägg...

... fylld med snarra!
... fylld med snarra!

Nyckelskåp till vår svart-vita hall...
Nyckelskåp till vår svart-vita hall...

... med plats förr många nycklar!
... med plats för många nycklar!


Jag är grymt nöjd med allt firande - men visst måste jag erkänna att det är skönt att det är över! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Lillasyster Lina

Hejsan! Jag har tagit bort min blogg nu.

Det är ingen idé att ha en blogg om man inte ids blogga eller är intresserad av det.

Jag tänkte bara säga det. :)



Kram! ♥

2010-04-13 @ 19:09:11
Emma

Ja, det var en fin text som till synes verkar stämma bra i det här sammanhanget! Hehe, jaja töm och glöm alltså, det är det som gäller.



Hur är läget med er då? Längesen du bloggade och längesen vi sågs. Mår du bara fint och allt rullar på som det ska eller? =)



Kramar

2010-04-14 @ 09:24:21
URL: http://emmste.blogg.se/
Louise

tack :)

2010-04-14 @ 09:31:29
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0