Veckan i bilder

2010-06-03 - 13:31:41
Kategori: Fritid & Nöjen
Mycket har hänt den senaste tiden. Det har varit fullt upp så jag har inte riktigt haft möjlighet att uppdatera här. Därför kommer här veckan i bilder och lite text:

Torsdag och fredag gick jag en skyddsvaktsutbildning ute på F21, som jag naturligtvis klarade :] Så nu är jag både väktare och skyddsvakt, vilket innebär att jag även får jobba på skyddsobjekt:

Skyddsvaktsutbildning


Min bror Jonas har tagit examen i fastighetsförmedlning. I lördags var vi en sväng till Luleå för att vara med under ceremonin:

En hel sal var fullsattJonas med några från klassenJonas mottar sitt diplom och sin pinAvgångsklassen i Fastighetsförmedling vid LTU 2010


Mors dag firades med middag hos mamma och pappa. Mamma fick sedvanligt en liten gåva från oss barn, som hon uppskattade ♥

Mamma läser sitt Morsdagskort!


Det som tagit upp mest tid och planering har varit Zlatan. Han har återigen börjat tugga på sina talgknölar. I måndags, när jag kom hem efter ett nattpass, ringde jag veterinären och fick tid för operation redan på onsdagen. Igår var det alltså dags för lillgubben att bli av med de jobbiga talgkörtlar. Operationen gick bra och jag fick med mig en trött och sliten hjälte:


Zlatan ligger nedsövd
Det syns dåligt, men tungar hänger ut :P

Zlatan hade inga planer på att lämna bilen - han trivs riktigt bra i den! :]Inte direkt den mest nöjda
Med regnkappan på slipper han tratten och kommer dessutom inte åt att klia. KANONBRA! :]
Med regnkappan på slipper han tratten och kommer dessutom inte åt att klia. KANONBRA! :]

Vänster sidaHöger sida
Bakifrån
Strumpor på, så han inte kommer åt att riva sig på stygnenStrumpor på, så han inte kommer åt att riva sig på stygnen


Vill tacka min familj som ställde upp så mycket och var med Zlatan medan jag åkte och jobbade. NI ÄR GULD VÄRDA!


Kram från Sassa

Synpunkter:
Kerstin

Lilla gubben tratt är inge kul vare sig för hund eller matte och husse

2010-06-03 @ 14:47:41
Hanna

Mest troligt om allt klaffar med ledigheter och barnvakter så blir det en fest den 3:e Juli med "alla"! Skulle tro det blir i stan hos oss (nära till utgång om vi så vill) :) så är ni nu lediga och sugna så tycker jag ni ska komma! :) Inte för att vara ute i god tid eller så, men de är ju inte de lättaste med så många inblandade att få ledig tid att gå ihop :P

2010-06-06 @ 20:35:51
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0