Examens- & studentfirande

2010-06-12 - 17:13:27
Kategori: Familjen
Som för så många andra, kantades gårdagen av examens- och studentfirande. "Mina" anhöriga som firades, bestod av lillasyster och kusiner.

Karin & Lina välkomnade sommarlovet!
Kusin Karin & lillasyster Lina välkomnade sommarlovet!

Kusin Erik
Kusin Erik visar upp studentlyckan!


Jag jobbade till 16, men efter detta packade jag in Zlatan i bilen och hämtade upp lillebror Martin innan vi drog iväg till Luleå för att vara med under firandet. Och vilket fantastiskt väder vi fick. Vi satt ute på altanen där vi åt och drack gott i gott sällskap!

Kusin Erik & hans fina Tina
Erik & hans fina Tina

StudentfikaStudentrosor!Studentefterrätten
Studentprylar

Lillebror Martin njuter av en kopp studentkaffe
Lillebror Martin njuter av en kopp studentkaffe


Efter maten och fikat, drog de yngre medlemmarna iväg på varsitt håll. Lillsyrran och jag var de enda som var med "gamlingarna". Det var en otroligt mysig kväll, som jag kommer leva länge på!


Kram från Sassa

Synpunkter:
hanna

Nä, mest troligt var det en uvi som sakta men säkert börjar ge med sig efter pencillinkuren =)



Ja visst, jag brukar köra med den rätt ofta när han hittar på de fan glömmer av ;P tur han är söt i allafall!



2010-06-14 @ 23:15:59
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Emelie

Ja det är då mer sommar där än här så för mig är det sommar haha

Idag har det börjat påminna om sommar så jag är glad att vi åker ner snart och förhoppningsvis är det varmt då :)



Ja det hade varit väldigt roligt, jag kommer ju vara där ett tag och kommer ha tid när som helst! :)

Kram

2010-06-15 @ 19:07:28
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0