Dop, kalas & nytt jobb

2010-06-09 - 19:50:25
Kategori: Fritid & Nöjen
Helgen och början av veckan har varit fullspäckad!!

Dop i lördags av Per & Lindas senaste tillskott Evert!

Everts dop
Sötnöt!Alla presenter!Sötaste Hugo med sina svallande lockar!Evert - i egen hög person
Vattnet skulle bli välsignatPresentöppning - alla barnen hjälpte till!Fikabordet!
Själva dopet
Nydöpta Evert!Stolta storebror Harry var såklart med!


Det var ett jättefint dop, med fin musik och med jättegod mat efteråt! Sedan åkte vi hem och jag åkte på jobbet - nattpass. På söndagen var det dags för nästa kalas, den här gången för Per & Emmas lille charmtroll Hugo. Han fyller redan 1 års! Tyvärr glömde paparazzi (jag) kameran i hallen, så jag har ingen dagsfärsk bild på 1-åringen. Men väl på hans födelsedagskort, som han fick av hela "ligan":

Grattis HUGO på din 1-årsdag!


Efter vi levererat hans nya fräna Bobbycar (som han också fick av hela ligan), hastade vi iväg till nästa kalas - vi skulle fira Andrés syster Tess och ett sent Morsdagsfirande:

Tess 29-årskort!


Väl där fick vi träffa familjens senaste tillskott och Zlatans kusin - valpen Kajsa:

Kajsa
Lilla fröken sover gottKajsa
Sötnos!


Som ni ser har det varit fullt på schemat även denna helg!

I måndags började jag på mitt nya jobb - Swedbank Telefonbanken! Eftersom allt varit nytt för mig, har jag varit grymt trött på kvällarna av alla nya intryck. Dessutom jobbar André natt denna vecka, så jag har haft kvällsbestyr med Zlatan på mitt ansvar. Till råga på allt har jag gått och blivit förkyld, vilket troligtvis drar ner min pigghet ytterligare. Så därför har det blivit dåligt med bloggande. Men jag är inte bitter - tvärt om! Jag ÄÄÄLSKAR mitt nya jobb och ser verkligen fram emot att få jobba i sommar!


Jag har hamnat rätt! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Torsten

Kajsa var ju en liten goding! :))

Hoppas förkylningen drar över fort. Lycka till med nya jobbet!

2010-06-10 @ 07:58:24
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0