Zlatan & Kajsa i det gröna

2010-07-29 - 22:39:01
Kategori: Zlatan
I tisdags var jag och Therese en sväng med hundarna på en tur längs Strandpromenaden i Öjebyn. Oj, vad jag saknar det promenadstråket, det är så mysigt och vackert där!

Zlatan i solnedgången
Zlatan

Kajsa i det gröna
Kajsa

Kajsa med matte
Kajsa pussas med matte

Zlatan
Zlatan

Zlatan & Kajsa i det gröna
Här kommer vi!

Kajsa luktar på blommorna
Kossan Kajsa luktar på blommorna

Vackra Zlatan
Fiiina Zlatan


Underbara bilder, inte sant? :]


Igår hade jag min fina vän Vickan på besök. Vi gick en promenad med herr Z (dock en kort en pga åsk- och regnmoln hotade), gjorde kycklingsallad och surrade i några timmar. Det var kanonmysigt, bara synd det är så långt mellan gångerna. Vardagen flyter på och det känns som jag inte riktigt hänger med. Och det sägs att tiden går fortare ju äldre man blir - hur ska det bli när jag blir äldre?!

Kycklingsallad
Hemgjord kycklingsallad, hembakt ciabata och hemgjord citronsaft


Nu ska jag gå sista turen med Zlatan, sen ska jag hoppa i säng. Pga det dåliga vädret ställde jag in kvällens utomhusjobb, gör en tidig kväll och hoppas på bättre väder imorgon. Vi håller tummarna! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Lisa ♥

Ja men den Teutonia har jag hört mkt bra om :) Så det blir nog skitbra, man ska ju känna själv vad man vill ha! Ja det finns mkt fint, man måsta vara snabb bara för de kan ryka på några timmar i värsta fall.. Så är det med alla barnsaker, helt vansinnigt hur fort det går.



Tack så mkt :) Ska bli kul o lägga upp kort när vi fått vardagsrumsbordet på plats och tapetserat o klart i båda flickornas rum :)

Vet inte om jag kommenterat erat byte av ytterdörr tidigare, men det blev iaf skitsnyggt :)

2010-07-30 @ 10:12:24
URL: http://lisalindgren.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0