♥ Zlatan 8 år ♥

2010-07-20 - 22:13:25
Kategori: Zlatan
♪♫♪ Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?! Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Zlatans födelsedag! Hurra, hurra, HURRA!!! ♫♪

Sitter ner i värmen!
Bild från gårdagens promenad på Grisberget - visst ÄR han vacker?!?


Idag fyller min trogne vän 8 år. Det river i mitt hjärta varje gång jag tänker tanken att han nog inte har så många år kvar. Jag har tippat på 3 år, då tycker jag att jag varit generös. Men fram tills dess ska han få njuta allt han bara kan. Idag uppmärksammades han lite extra. Eftersom det ju är hans dag idag, fick han lite extra gott tilltugg efter maten - kardemummaskorpor och leverpastej!

Kardemummaskorpor och leverpastej - endast till herr Z!
Kardemummaskorpor och leverpastej - endast till herr Z!

Jag gjorde fina skorpsnittar med tjocka pastejskivor!
Jag gjorde fina skorpsnittar med tjocka pastejskivor!

Herr Z inväntar ett 'Varsågod!'
Herr Z inväntar ett "Varsågod!"


Se bara så han njuuuter!

Snygghund!
Bild från gårdagens promenad på Grisberget


Jag och lillebror Martin åt "födelsedagsmiddag" ihop. Efter maten och en timmes surr, pallrade vi oss iväg till Grisberget, där vi gick den kortaste slingan medan Zlatan stosade runt i godan ro. De har satt upp lite roliga grisar efter spåret:

Gris #1Gris #2Gris #3
Gris #1, Gris #2 och Gris #3

Hallå där, Grisen!
Zlatan var mycket fascinerad av Gris #2 :]


Jag tror och hoppas att han hade en bra födelsedag! ♥


Kram från Sassa

Synpunkter:
Lisa ♥

Hehe ja mina småtjejer har jag ju givetvis med mig :D Lilly och jag har legat o solat och ätit blåbär, eller jag har solat och ätit blåbär och hon har legat i skuggan o tittat på ;) Medans storasyster sover. Nu väntar vi på att hon ska vakna för då ska vi åka o äta glass och sen bär det av till stranden ;D



Ja du har mkt framför dig :) Och ställ in dig på att det blir en sjukt stor omställning sen, och det är psykiskt som omställningen blir som störst. Men när man väl vant sig (vilket tar olika lång tid) så blir allting bara perfekt :)

KRAM

2010-07-21 @ 14:07:10
URL: http://lisalindgren.blogg.se/
Emelie

Hurra! Grattis i efterskott till Zlatan :)

Skorpor och leverpastej, vilken fest haha



Vilken bebismage du har fått, min är bara sladdrig än så länge och kommer nog inte fyllas ut förrän om minst 10 veckor.. Men det kommer :)

Du verkar ha en riktig vilding där inne när magen redan gungar i takt haha, den visar verkligen vart skåpet ska stå redan nu. Det är så fränt det där för jag märkte av olivers personlighet redan i magen och han var lugn där och är det fortfarande.



Senast onsdag åker vi ner nästa vecka och det är inte bestämt hur länge vi stannar men det tar vi väl då, det är ju sommar så det är ingen stress haha



Kram

2010-07-22 @ 14:00:38
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0