Sommarfest

2010-07-13 - 18:28:07
Kategori: Fritid & Nöjen
Här kommer några härliga bilder från sommarfesten som ägde rum på Vickans stuga i lördags:

Välkomstdrink
Välkomstdrink

Roger diggar sina pilkast!Min och Jonas träffbild med blåsrörNiclas skjuter med blåsrörTre apor - ett uppskattat vin av samtliga!

Löjromstoast (GRYM)
Supergod förrätt - löjromstoast!


Vi lekte "hand på hand"...


... och då kan det se ut såhär!FrisbeekastningHärlig kväll!Några badade


Vi hade en underbar kväll och det var superkul att träffa det gamla gänget! Jag fick även min "avskedsgåva" från mina underbara kollegor - ett jättefint halsband från "Snö of Sweden". Jag blev verkligen jätteglad över det - STORT TACK, HÖRNI!!

Mitt fina halsband från mina fina kollegor!
Snö of Sweden


Jag och Cilla sov över på stugan. På söndagmorgonen halstrade vi abborre, åt löjromsröra och hade en riktig mysfrukost ute i solen! Zlatan fick även träffa en liten dvärgcollievalp vid namn Mira, som han busade med. Ibland är livet sådär extra härligt :]

Cillas välbitna ben
Cillas välbesudlade ben

Halstrad abborre!Halstrad abborre!
Abborrar

ZlatanMira
Mira & Zlatan
Mira & Zlatan


Hade kunnat stanna hela dagen. Men ett 4-årskalas kallade, så det var bara att packa bilen och köra hemåt. Jag slapp då vara bakis i alla fall ;]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Lisa ♥

Ja fifasiken, jag skulle ha frågat :)

Vilket söt kula du har :D

Men vad fasen hände med Cillas ben!!?!

2010-07-13 @ 22:10:14
URL: http://lisalindgren.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0