Halvtid - 2010-07-11

2010-07-11 - 23:19:17
Kategori: ♥ Bebis ♥
Idag är det halvtid för oss - halva tiden har gått och vi har halva tiden kvar. Känns helt underbart!! :]

Halvtid - 2010-07-11
Bilden är tagen från Familjeliv


Jag har haft en helmysig helg med bl a fest på Vickans stuga med några av mina fd kollegor från YouCall och ett födelsedagskalas för Andrés systerdotter. Intensiv men helmysig! Orkar dock inte lägga in bilder nu, återkommer troligtvis imorgon.

NU ska jag pusta ut i soffan tillsammans med pappan till mitt barn!


Kram från Sassa

Synpunkter:
Hanna

högst spännande! :)



Rätt vad de är så kanske de blir på min och Everts födelsedag ;P

2010-07-12 @ 10:07:56
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Emelie

Ja verkligen, att man kan se saker så himla tydligt dessutom. Jag kommer så väl ihåg hur Oliver höll på med sina småfingrar vid huvudet när vi tittade på honom :)

Gud vad jag längtar!



Hur länge har du känt av den nu?

Vad roligt med en livlig en fast det kan nog bli lite jobbigt när den är större haha, men jag älskade det där.

Jag älskade verkligen att vara gravid och det bästa var rörelserna, som man har fått skratta åt alla lustiga rörelser och hur det kunde kittlas ibland.

Jag längtar till det där också :)



Vi stannar i Pite nu ja, vi åker onsdag kväll/natt och sen kommer vi nog vara kvar till lördag. Danne jobbar igen nästa vecka och veckan efter det är det UL (tjoho!) och så får han semester i tre veckor till :)

Så vi hinner nog ses, annars kommer vi ner fler gånger igen!



Kram

2010-07-12 @ 22:07:38
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Jonna

Härligt att vara halvvägs. :) Okej, hoppas inte att dte är fogarna och att du känner det än :S Vore jobbigt isåfall :S Men så mysigt att h*n sparkar på. Och snart får Andre känna också om han ej hunnit det. SÅ mysigt. Sköt om er, kram

2010-07-12 @ 22:39:32
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Malin

Jag måste ju bara säga grattis!:)åh så roligt,ni har så otroligt mkt kul framför er:)njut av förlossningen o kom ihåg varenda sekund,för det är den absolut bästa stunden o upplevelsen i ens liv!:)kramar

2010-07-13 @ 15:49:42
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0