Dambesök i hundformat

2010-07-25 - 23:04:20
Kategori: Zlatan
Igår hade Zlatan dambesök. Det var min kollega Niclas från min tid på DHL som var i Piteå, och då passade jag på att låna deras schäfertik Älli. Som den Casanova min Zlatan är, hade han lite svårt att behärska sig. Det var ju spännande med en tjej. Men bara inomhus, så fort vi kom ut lyckade han hålla tassarna i styr. Jag gick upp med dem till skogen, så de fick springa av sig och busa bäst de ville. OJ, vilken lycka!

Älli & Zlatan
Älli & Zlatan

Lite kärleksbus i blåbärsrisetVarmt!Här kommer vi!

Söööta Älli!
Älli

Sööta Älli!
Älli!

Vacka Zlatan
Zlatan

Fina Älli!
Älli

Dragkamp
Dragkamp!

DragkampDragkampDragkamp
Dragkamp på lika villkor!

Zlatan
Det är jobbigt med dambesök - men kul!


Som ni ser hade jag en rätt slut hund igår, han anstänger sig SÅ hårt för imponera på alla tikar. Det blir man trött av. Det som var roligt var att de var i samma storlek, så de kunde busa utan att ta hänsyn till att den ena är mindre. Det råkar han inte ut för särskilt ofta, så det gillade han nog! :]


Jag blir så glad i mitt hjärta, när jag får se lyckan i Zlatans ögon när han får busa!


Kram från Sassa

Synpunkter:
Niclas

Jäkla så fina bilder på hundarna sara :)

2010-07-26 @ 09:14:55

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0