André kom hem ♥

2010-07-26 - 00:02:05
Kategori: Kärlek
Jag hade inte räknat med att få träffa André på ca 2 veckor. Jag var inställd på det och hade förlikat mig med tanken. Döm av min förvåning när han helt plötsligt står i hallen. Det blev helgens bästa överraskning och det var så mysigt att få ha honom hemma, om än det bara var för en stund!!

Tyvärr bjöd inte söndagen på något finväder. Idag har det regnat hela dagen. Jag som hade tänkt klippa gräset idag, men det är inte så lockande att göra det i regn. Nåja, jag får ta det när det är uppehåll. Vi fick i alla fall en bra ursäkt till att stanna inne och rå om varandra. Till middag gjorde jag tomatsoppa och så åt vi hembakat ciabatabröd till. Men plikten kallade. 17:30 - precis som det var sagt - stod kollegorna med bilen utanför för att plocka upp honom och sedan bege sig mot Umeå.

Åh, vad jag önskar jag kunde stanna tiden!

Vi på altanen på Balladgränd!
André, Zlatan & jag på altanen på Balladgränd - 2008

Vi från semestern i Danmark 2009!
André, Zlatan & jag på semester i Danmark - 2009


Jag mår som bäst när jag får vara med de mina! ♥


Kvällsrunda med Zlatan, sen sängen. Godnatt!


Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0