Alicia 4 år!

2010-07-14 - 00:39:39
Kategori: Familjen
Söndageftermiddag träffades hela familjen Sjöström med sina respektive hos oss. Vi gjorde middag, umgicks och åt gott fika. Det var en underbar sommarkväll, så vi var ute rätt mycket. Jag tog fram kameran och fotade några av utomhusaktiviteterna:

Lillasyster, Flippis, Tess och Alicia pysslar om Zlatan :]
Zlatan blir ompysslad

Fiiina lillasyster Lina!
Fiiina lillasyster Lina!

Fiina tjejer!
Alicia, Filippa & Lina

Bus mellan Kajsa & Zlatan'Du kan inte ta min tunga!'Vänskaplig dragkamp
Vovvebus


Zlatan & Kajsa busar

Lina sparkar bollLina lattjarLina sparkar boll
Lina lattjar på

Snyggunge!
Lina

AliciaFödelsedagsbarnet blåser ut ljusenAlicia
Alicia. Ljusblåsning med hjälp av mamma. Alicia

Alicia
Födelsedagsbarnet


Ett supermysigt kalas var det. Jag hoppas och tror att fröken fräken blev nöjd över sina presenter! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Malin

ja oj så kul!:)jo jag förstår att du är rädd att h*n ska vara allergisk,det var jag också,men dom säger ju att det är mindre risk att dom är allergiska om man har djuret när dom föds,Liam är då inte allergisk o vi hade två katter när han föddes,så det är bara att hålla tummar o tår:)kram

2010-07-14 @ 17:47:14
URL: http://dalarsson.blogg.se/
Lina som bara älskar er ♥

jag hade riktigt roligt kan jag säga!

ÄLSKAR ER!!!!! ♥ :)

2010-07-14 @ 21:50:14
URL: http://linaengstromm.blogspot.com
Jonna

Jaa men dte är klart det är speciellt då man känner av bebisen för första gången. Är läckert! ;) kram

2010-07-14 @ 22:46:36
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0