Vaken, pigg & alert?

2010-01-31 - 13:59:04
Kategori: Allmänt
Jomen visst, alltid! :D

Har i natt sovit helt själv i huset, för första gången! André är ju i Trolltjärn med grabbarna och boysar med skotern, och eftersom jag inte fick tag i Martin igårkväll, fick Z stanna hos mamma och pappa. Det kändes riktigt tomt här hemma, faktiskt. Inte alls skönt. Jag tycker om att ha sällskap, någon att prata med, gulla med och gå på promenad med. Och eftersom vi inmundigat alkohol, var jag inte i körbart skick. Så det var bara att gilla läget, och nog gick det bra det också!

Snart ska lillebror komma och hämta mig, så ska vi åka hem till Mami o Papi en sväng, innan jag styr kosan till jobbet. Jobbar till 22 idag. Hade ärligt talat hellre spenderat kvällen hemma. Men så är det väl alltid?!

See ya! :]


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0