Spikmatta? Ja tack!

2010-01-05 - 19:23:49
Kategori: Fritid & Nöjen
Jag vill ha en spikmatta (Yantramatta)!!

Mamma köpte en sån i somras. Och eftersom jag är öppen för i princip allt sånt humbug, provade jag den gladeligen. Och gissa om jag sov som en prinsessa?! Somnade som en klubbad säl och när jag vaknade var jag varm och go i kroppen och alldeles avslappnad i hela ryggen. De är verkligen kanonsköna! :]

Jag sover på mattan
Gjorde först en ryggdos, sen en magdos!

Såhär gropig blir man på ryggen :]
Man blir alldeles röd, varm och prickig!


Men visst är det väl ändå typiskt? När jag för en gångs skull lyckats masa mig iväg till stan för att köpa en spikmatta (vilket jag tänkt göra i en dryg vecka), så har stan stängt. Just my luck...

Nu ska jag mikra lite kinamat (biff med bambuskott och champinjoner). Känns som jag håller på att bli uppäten inifrån, så det är verkligen dags för mat!



Kylan håller i sig - and I like it! :]


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0