Scrapbooking: Födelsedagskort

2010-01-17 - 14:46:10
Kategori: Fritid & Nöjen
Har gjort mitt första scrapbookingpyssel - ett födelsedagskort! Det är Andrés systerdotter Flippis som fyller 5 år. Det är alltså hon som blir den som får mitt premiärkort! :]

FramsidanInsidan


Detta var verkligen ett GRYMT roligt pysselsätt. Jag kommer garanterat fortsätta med detta! När jag var på IKEA köpte jag lådor och askar att förvara allt pyssel i. Har även varit på DollarStore och köpte några saxar med olika mönster. Det hela blir ännu roligare då! :]

Lådor & askar
Haha, ser ut som en massa barnpyssel! :D



Nu blir det soffhäng en stund :]

- the one and only!

Synpunkter:
Therese

Fint kort! :) Längtar tills mina prylar kommer.



Pappa var här för en stund sen och kollade. Det har inte kommit nå mer i taket och han sa att vi skulle avvakta. Sen till våren/sommaren blir det att göra en lucka så vi kan ta oss in under taket och kika hur det ser ut, men än så länge verkar de ha avtagit, tack och lov.. ingen större skada skedd.. ännu.



Ha det så bra så hörs vi! :D Kram

2010-01-17 @ 16:13:27
URL: http://tohlund.blogg.se/
Emma

Det är svårt att stå på sig för just när det gäller byte av lärare så spelar det ingen roll vilken "deal" man hade innan, såvida det inte finns några poäng registrerade. Men det verkar som att det kanske löser sig delvis iaf...



Vilket fint kort du gjorde! Det verkar ju hur skoj som helst med scrapbooking men själv har jag varken talangen eller kreativiteten för sånt där, men det har verkligen du!! Kram

2010-01-17 @ 20:16:17
Linda

vilket fint kort du gjort!! det blir så fint och personligt när man gör själv, me like! jag skulle också vilja ha tid, ork och kunskap och göra sånt där. scrapbooking verkar SÅ roligt =)



2010-01-18 @ 14:23:14
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0