Nyårsafton

2010-01-02 - 15:24:08
Kategori: Fritid & Nöjen
VILKEN nyårsafton vi hade!! Vi var som sagt med Tuss & Micke. För andra året i rad. Gör vi det nästa nyårsafton också, blir det ju tradiotion! :]

Förrätt
Micke & André läser frågorSpräckhuggare?
Trivial Pursuit
Alma & Siri var också med
Hela gängetAlma
Härlig ögonblicksbild!
Smördegsinbakad fläskfilé, potatisgratäng och en fräsch sallad
Som en kollega till mig brukar säga: Potatisgratängen kokar
Såhär ledsen blev min prins när jag var tvungen att åka och jobba
Gott nytt år!!
FyrverkerierFyrverkerierFyrverkerier
Alma


Jag var ju tyvärr tvungen att åka till jobbet, så jag var inte med vid tolvslaget. Men jag hade en kanonkul kväll fram tills dess! Hoppas ni hade en mysig nyårsafton!

- the one and only!

Synpunkter:
Lina

GOTT NYTT ÅR!! Gu vilken gullig bild på Zlatan och den lilla hunden, så sööööööt!! Kramar från Lina

2010-01-03 @ 11:26:58

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0