Hallmålning

2010-01-23 - 01:16:51
Kategori: Hus, renovering & inköp
Efter stadsbesöket och middag på Tre Kronor (ja, jag vill fortfarande säga Tex Mex. Jag får inte in rätt namn!!), en promenad - som inkluderade ett lydnadspass (Zlatan skötte sig exemplariskt!) - satte vi full fart i hallen. Nu är första varvet målat:


André målar närmast taklisten med penselAndré målar taklisten med pensel
André målar längs taklisten med pensel


"In med magen, ut med bröstet!" (jag gör inte såhär i vanliga fall)

Jag målar de stora partierna med rollerJag målar de stora partierna med rollerJag målar de stora partierna med roller
Jag målar de stora partierna med roller


Efter detta tog André en massa oanständiga kort, som jag verkligen inte tänker lägga ut här! :D Däremot får ni se bilder på hur målningen blev:

Från vardagsrummet sett
Från vardagsrummet/köket sett

Från garderoben längst in sett
Från garderoben längst in sett


Imorgon tar vi andra varvet!


Godnatt gott folk! :]


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0