Frostbitna

2010-01-08 - 12:19:08
Kategori: Zlatan
Det gick bra hos veterinären.

¤ Knöl/vårta vid halsen: Åldersrelaterad och inte alls farlig. Skall dock tas bort om den börjar irritera honom, så jag ska hålla koll.
¤ Knöl vid sidan om ryggen: En kronisk talgkörtel, som jag kommer få trycka ut talg ur troligtvis resten av hans liv. Men helt ofarlig!
¤ Dålig andedräkt: Veterinären tyckte han hade så fina tänder och att det skulle räcka med att borsta tänderna på honom ca 2 ggr/vecka.

Så allt är bra med min pälsboll! :)


När vi kom hem därifrån åkte jag och handlade det viktigaste. Sedan gick vi en snabbis, observera - en snabbis! Det är så väldigt kallt (-26°C), så man pallar inte att vara ute särskilt länge. Zlatan går mestadels på tre ben! :D

Frostbitna hjältar
Det är inte lätt att få med båda på bild i smällkylan!

Frostbiten Zlatan
SÖTNÖT!

Frostbiten Sassa
Observera frosten på den svarta koftan



Nu ska jag göra mig klar för jobbet!

See ya! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Emelie

Det ser härligt - men kallt - ut hos er! Vi har 10 grader varmare haha

Jäklar vad fint erat hus ser ut att bli, jag blir riktigt avis.. Den dagen vi köper hus lär det ta åratal innan något händer, tänk Arga Snickarn typ :)



Grattis i efterskott till årsdagarna, tänk vad fort åren har gått :)

2010-01-08 @ 13:23:32
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Lina

Åååå... ser skönt ut!



Pussar på en nos och en näsa! :D <3

2010-01-09 @ 15:21:50
URL: http://linaengstromm.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0