Zlatan på isen

2010-02-01 - 17:24:44
Kategori: Foto
När klockan ringde i morse, var det faktiskt inte så svårt att kliva upp som jag trodde. Och det var ju skönt, eftersom jag började 6:15!

När jag slutat åkte jag en sväng till stan och inhandlade lite nya scrapbookingprylar. Har blivit helt såld på det! :D

Jag hann inte mer än komma hem, så greppade jag kamera och hund och gick ner på isen. Tyvärr hann jag inte innan skymningen, så de flesta bilder är tagna i skymning. Först lite landskap...

En katt bland hermelinernaEn skithund mitt i allt :DLandskap



... och sen en del bilder på min lille pälsboll


ZlatanZlatan
ZlatanZlatan - observera ögonfransarna :]
Zlatan
Zlatan
ZlatanZlatan


Jag kan inte annat säga än att jag är stolt över min fina Zlatan, som dessutom är mycket villig att vara med på bild! :]

Näe, nu ska jag (återigen) ta tag i den gigantiska klädberget av rentvättade kläder. ALLTID lika kul... :P


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0