På isen med Lina & Zlatan

2010-02-21 - 13:53:00
Kategori: Familjen
I helgen har min älskade syster sovit hos oss. Mamsen och Papsen är i Barcelona, så lillsyrran har craschat i vår lya! Vi har haft det kanonmysigt! Ska snart åka iväg och jobba, men delar med mig av bilderna från i fredags. Då var vi både ute med pulkan och en sväng på isen:

Zlatan drar Lina i pulkan


Däremot lät jag honom bara dra Lina några hundra meter. Han klarar ju av det, men jag tror hon är alldeles för tung - till att börja med i alla fall. Så nu har han fått dra runt på snöklumpar och bara vänja sig vid att dra pulkan, så får vi öka på vikten allt eftersom. Han är allt bra duktig, min lille Z! ♥


Zlatan & Lina
Zlatan & Lina busarLina & Zlatan busarLina & Zlatan busarÄlskade Lina
Fina, fina Lina!



Tänk att underbart alltid är alldeles för kort... Det är dessa stunder man lever för!! :]


- the one and only!

Synpunkter:
Hanna

Jo jag har varit långledig, men underbart är kort så nu är jag tillbaka i verkligheten igen :S



Ni verkar ha haft en härlig helg med andra ord :)

Vad gjorde vi.. fredagkväll var vi på tenor och sen lördagmorgon for vi upp till vuogga med husvagnen så nu står den där den ska stå :)

Vi ses på onsdag va? :)



kram!

2010-02-22 @ 12:15:40
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Linda

nåja, det är bara att försöka att inte deppa ihop totalt.. nån gång ska det väl vara våran tur.. :O

2010-02-22 @ 20:00:04
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0