Inköp och andra bestyr

2010-02-02 - 21:07:44
Kategori: Hus, renovering & inköp
Igår efter jobbet, åkte jag till Rima och inhandlade lite scrapbookingprylar på REAn. När det är 50% får man ganska mycket för 150:-! Jag älskar REA!! :]

Scrapbooking

André fixade skarvlister till sovrummet, det färdiga barnrummet och till balkongdörren, vilket inte var en dag för tidigt!

Skravlist mellan vardagsrum och sovrum
Numer är det en list som delar av rummen (och inte ett hål)

Skravlist vid altandörren
Skarvlist på plats!


A köpte också nya tabletter från Dollar§tore:


BordstablettBordstabletter
Jag gillar dem skarpt!


När André var ut en sväng idag, hittade han en ytterst insnöad Coca-Cola-flaska:


Frusen Coca-ColaAndré öppnar...
Bubbligt värre!
Ser det inte läskande ut?!


Vi har beslutat oss för att sälja vårt BECKY barbord från Europa Möbler. Det ligger just nu ute på Blocket. Hojta om du är intresserad! ;]

BECKY Barbord valnöt & krom


Nu ska jag göra sista rycket inför kvällen - det finns kläder att hänga och vika! Kom förbi om du vill hjälpa till, vettja! ;]


- the one and only!

Synpunkter:
Linda

colan såg jävligt god ut och sugen blev jag!! =P

2010-02-03 @ 22:49:41
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0