Imorgon är en annan dag...

2010-02-07 - 01:13:49
Kategori: Allmänt
... hoppas jag verkligen. Gårdagens "After work" hade satt sina spår och det var minsann inte roligt att heta Sara. Men jag mådde väl som jag förtjänade, antar jag. Kul hade jag då, det är då ett som är säkert! Jag, Cilla och Vickan ägde dansgolvet, allt annat är en lögn!

Inga bilder från kvällen. Inte ens på maten! Kan ni fatta?! Det är inte likt mig. Men det är då likest, ids inte ladda upp någonting nu heller.

Imorgon blir det troligtvis Nimbys värld med lillasyster och fröken Flippis. Och ska jag orka pallra mig upp vid 09:00-tiden imorgon, är det nog på tiden att jag masar mig i säng.

Jag avslutar med en sexas cider! :D


- the one and only!

Synpunkter:
Stina och Eric

Jo det är jätteskönt då det funkar bra med lillkillen på dagis :)



Vad fint ni har fått till det hemma i hallen och så! :) kikar alltid in och ser era renoveringar och läser överhuvudtaget också för den delen :)



Nu har jag lagt ut köttfärslimpan eller alltså receptet på bloggen :)

2010-02-08 @ 20:41:58
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0