Blogg & inredningsparty

2010-02-25 - 23:01:41
Kategori: Fritid & Nöjen

Två lediga dagar har passerat. Det är så skönt med ledighet, jag skulle kunna tänka mig mer av den varan!


Solig promenad
Soliga promenader - trots kylan. Men de är korta!



Vad har jag pysslat med då? Under hela gårdagen satt jag och fixade en blogg för Piteå Kvinnojour. Det tog några timmar, men till slut fick jag ett resultat. Det är dock några buggar som jag måste fixa till...

 

Piteå Kvinnojour - skärmdump
Såhär fin sida blev det!



Med hanns inte med igår, för klockan 18 kom Linda och Hanna och hämtade mig - vi skulle på inredningsparty hos Emma! Det var annorlunda, och mycket fina grejor hon hade att visa. Tyvärr var det lite dyra grejor, men ett dessertset beställde jag minsann hem! :]


Inredningsparty
... men snorigt dyra! Liten skål 349:- Stor skål 499:-. Så dessa köpte jag inte!

 
Idag har varit en ytterst lugn dag. Vi sov relativt länge. Mitt på dagen kom Klara på besök. Det var länge sen vi träffades, och vi hade en trevlig surrstund! :]

Framåt middagen kom Tuss och Micke förbi, och drog med oss till Tre Kronor (och INTE TexMex - för en gångs skull kom jag ihåg namnet :D ). Tack för att ni släpade ut oss i kylan!


Ser slutminutrarna av Damkronorna nu. Jag hoppas de krossar Finland . SPÄNNANDE!! :]


- the one and only!


Synpunkter:
sarah

kikar in då och då på din blogg, tycker den är himla mysigt! sen har ni ett snyggt hus också. men jag undrar, vad jobbar du med på kvinnojouren? hur kommer det sig att du jobbar där? :)

2010-02-26 @ 19:49:26
Sara

Kul att höra :)



Jag har alltid tyckt att feminism är intressant - och viktigt! När jag sedan såg en annons om en studiecirkel hoppade jag på på en gång. Går just nu på möten och lär mig hur de arbetar. På sikt kommer jag att kunna ta emot kvinnor och ev deras barn som behöver akut boende. Känns jätteviktigt!



Kram från mig, vem än du är!

2010-02-28 @ 21:15:49
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0