Grattis Mamsen!

2010-08-02 - 23:48:34
Kategori: Familjen
♥I söndags fyllde mamma år! I vanliga fall brukar det vara rätt svalt på hennes födelsedag. Varje år säger vi alltid: "När mamma fyller år, slutar sommaren". Låter ju oerhört muntert, va? Det är inte meningen att låta pessimistisk, men det brukar faktiskt stämma. Dock inte den här sommaren! :]

Grattis mamma!
Grattis Mamsen! ♥


Som vanligt bjöds det på fika hemma hos mamma och pappa. Stackars mamma är den enda som inte får hembakat, eftersom hon inte bakar till sin egen födelsedag, men till alla andras. Måste ju erkänna att jag skäms en gnutta, men det är inte alltid man hinner med allt...

Tårta!Tårta!
Smarriga tårtor!


Enligt mitt schema jobbar jag under EN helg i sommar. Dvs helgen som var - typiskt alltså! Behöver jag säga att jag inte alls var särskilt sugen på att åka iväg till jobbet, när alla andra fick stanna kvar och fortsätta fika, surra och umgås? Nåja, för rätt pris kan vem som helst köpas! ;] Men trots mitt bortfall, hoppas jag hon hade en bra födelsedag i alla fall. Det är hon värd, min bästaste mamma! ♥


Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0