Zlatans garderob

2010-04-21 - 14:36:41
Kategori: Zlatan
Zlatan har alltid haft en garderob, så länge vi bott här. Men jag kan då säga att jag skäms över hur det har sett ut inuti, och det inte lite. Har inte riktigt kommit mig för att rensa upp och ställa iordning. Förrän nu! :]

Före...Före...
Före - otroligt rörigt

Efter..Efter..Efter..
Efter - betydligt mer städat

Zlatans snax
En hel låda full med godsaker!

Hans egna krokar
Zlatans alldeles egna krokar


Jag kan erkänna att jag känner mig grymt nöjd! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Linda

Så fint han har fått!



åg inte kommentaren förrän efter du farit igårkväll, tack för erbjudandet men det gick bra ändå :p Kul att se dig, var som sagt INTE igår!

2010-04-22 @ 07:00:19
URL: http://lindta.blogg.se/
Therese

Jo, jag hoppas också att det bara är nå tillfälligt.. För hon är ju som vanligt annars. Bara att hon inte vill gå upp för trappan, soffan, bron m.m. Hon kan ha blivit skrämd av Kira i helgen.. så då går det nog över snart, om inte så blir det att åka till vet. med hon.

Siri uppskattade Zlatans puss! ;)



Vad fint han har fått i sin garderob! :)

2010-04-22 @ 13:32:31
URL: http://tohlund.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0