Våren är här?!

2010-04-28 - 11:38:16
Kategori: Zlatan
Inte vet jag , men jag tycker vi lugnt kan säga att vi har vår nu. Det mesta av snön har tinat bort, gatorna är torra och sopade, solen skiner, fåglarna kvittrar och det är plusgrader på dagarna. Kan det bli mer vår?! :]

Var upp en sväng till lillskogen/skogsdungen ovanför oss igår och fick några härliga bilder på Zlatan. Av det gröna riset att döma, känns det då mer vår än vinter! Eller vad tycker ni?

Härligt skogsris omger min älskade. Snacka om en som njuter!Han ser faktiskt ganska glad ut!
Min fina Zlatan!


Plikten kallar - dags att dammsuga. Sen blir det nog borstning och kloklippning av herr Päls. Det är dags nu!

So long!


Kram från Sassa

Synpunkter:
Torsten

Har du hittat en snöfri liten skog??? Det vill vi också ha...NU!!!

Han ser fin ut mot det gröna, Zlatan!

Kram på er!

2010-04-28 @ 19:27:48
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0