Long time no see

2010-04-14 - 17:13:39
Kategori: Allmänt
André sa (visserligen ironiskt, men ändå) att de måste tro att jag har dött där ute i bloggvärlden. Men jag kan intyga att jag lever! ;]


Bjuder på ett snabbt referat om vad som har hänt de senaste två veckorna:

Lina, Fred och lilla Tilde var förbi oss för första gången 1 april. Det var jättemysigt, vi har inte träffats sedan i julas. Vi surrade bort en massa timmar (vart tog tiden vägen?!) och gjorde middag.

Söta Tilde!!Sötnöt!
En riktig sötnos!

Vi åt en underbar middag!
Riktigt god middag

Snyggunge!
Att man kan vara så söt..!


Jag längtar redan tills nästa gång vi träffas! ♥
 
Zlatan trivs i det vackra vädret. Ni kan han ligga ute på sköna svalkande snödrivor och tugga på smarriga ben. Det syns att han njuter av det!

Mumsar ben med biffsmakVackra Zlatan!


Filippa var och hälsade på för ett tag sen. Hon var på riktigt goshumör med Zlatan, så jag passade på att fånga ögonblicket:

Filippa & ZlatanSöta FilippaZlatan


Nu ska vi äta middag, närmare bestämt hästentreocôte och klyftpotatis. Det blir smarrigt! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Lina

Tilde, vilken söt unge! :)



Filippa och Zlatan, verkligen en fin bild på dom! ;)

2010-04-14 @ 20:17:03
Torsten

Faktiskt har man börjat undra vart du tog vägen...Men nu är du ju här igen! Fina bilder på Zlatan o Filippa!

Kram på er!

2010-04-15 @ 07:41:49
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Linda

JAg har väntat, väntat och väntat på en uppdatering och ÄNTLIGEN har den dykt upp!! ;)



Tack för att du erbjuder dig, men jag besparar dig sånt tråkigt! Det blir jag, mamma, ida, gun-britt och anna iaf. SÅ det kommer nog gå fort att städa =)



Känns jävligt skönt att bli av med hejn!! ÄNTLIGEn kan vi verkligen säga =)

2010-04-15 @ 21:00:11
URL: http://lindta.blogg.se/
Niclas

Jäkla fina bilder sara :)

2010-04-17 @ 22:39:13
Hanna

Ja tack, vi har haft de alldels underbart! Vi ville verkligen inte hem!! Tur de är dags snart igen =)



Är allt bra med er? :)

2010-04-19 @ 18:19:19
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Stina och Eric

Hallå =) hur är det med dig då? =)

2010-04-19 @ 21:32:21
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Linda

nej, jag vet faktiskt itne när amn får veta.. men säkert i augusti.. jag har för mig att jag har hört att folk får veta sent, inte alls många veckor innan skolan börjar.. nåja, i sinom tid får jag veta :)



Syns ikväll!

2010-04-21 @ 14:18:52
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0