All by myself...

2010-04-26 - 11:25:05
Kategori: Kärlek
Jaha, då var jag gräsänka då!


André har dragit till Malmö(!). För en vecka sen fick han reda på att han fått jobbet han sökte på Enercon, vilket ju känns jättekul. Vad som känns mindre kul är att han kommer jobba två veckor och vara ledig en, jobba två, ledig en... Jag kommer inte se mycket av hans nylle. Vi lär ju inte slita ut varandra, om man säger som så! :D

Igår vinkade jag och Zlatan av honom vid tåget. Nästa gång vi ses är (förhoppningsvis) 9 maj. Känns länge dit! Jag grät en skvätt för mig själv i bilen när jag lämnade stationen. Men bara en skvätt, sen skakade jag av mig ledsamheten och tänkte positiva tankar! Vi kommer klara detta - vi klarar ju allt!

Min älskade lillasyster kommer och bor med mig under de dagar jag inte jobbar eftermiddag, så jag får något mer sällskap än bara herr Päls. Det känns bra! Med ett skolbarn i hushållet innebär det tidiga mornar. I alla fall i mina ögon. Men jag tar tillfället i akt och fångar dagen. Tog mig en stärkande prommis med Zlatan på morgonkvisten:

Jag & Z i morse
Z har annat för sig än att titta in i kameran!

Jag snusar i Zlatans fjun!
Fjunet på halsen är sååå mysigt!!


Hittade en lång pinne på vägen, som han tuggade på en liten stund!
Lycklig upphittare av en pinne...

Det var sannerligen en god pinne!
... som visade sig vara förträffligt god!


Sen har jag gjort en god sak. Jag har köpt Majblomman! Och inte bara en, utan tre! En av dem sitter snyggt och prydligt på min jacka. Den andra kommer nog inom en snar framtid att pryda min vackra bil. Undrar om jag ska be om min käre sambos samtycke?! Jag tycker de är så fina! :]

Årets majblomma
Årets Majblomma!


Näe, nu ska jag göra vuxensaker. Närmast i form av att tömma tvättmaskinen och betala räkningar. Kul kul!


Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0