Zlatan & Nova

2009-09-30 - 22:19:17
Kategori: Zlatan
Idag har jag och Zlatan varit förbi Jenny och tagit oss en promenad med Nova. Det var lite spännande i början, de drog åt varsitt håll. Lilla Nova hade även lite svårt att lämna matte med blicken. Men efter en stund så släppte allt och de gick så fint, så fint!

Nova & Zlatan i höstsolen!
Vackra Nova!
På språng!
Novisen


Stannade en stund och surrade med Jenny, men sen fick jag lite brådis, för ovanlighetens skull. Så det var bara att cykla i racer hem, köra i racer till mamma och pappa för att lämna Zlatan där och sedan mot jobbet. Jag kom då i god tid ändå!

TACK älskade Lina, för att du tog hand om Zlatan idag!

- the one and only!

Synpunkter:
Hanna

Vi har en soda streamer, men de är inte fullt lika gott som en riktig coca cola ;P



Ja, nu har jag dock bara 7 timmar kvar till helg :D herrejösses så skönt de ska bli!

vad ska ni göra ihelgen då? :) kramar!

2009-09-30 @ 23:57:54
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
B R O W N S U G A R

fina hundar du har

2009-10-01 @ 21:41:00
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0