Projekt: Sovrum - påbörjat!

2009-09-30 - 09:24:22
Kategori: Hus, renovering & inköp
Nu när vi är klar med all byggnation i köket, har André vidtagit min tapetrivning i sovrummet och lade första spackelvarvet igår. Så nu har renoveringen i sovrummet börjat på riktigt! :] Känns riktigt skönt att veta att vi snart slipper sova på "golvet", snart kan vi ta in sängramen också.

Men hoppsan, där gick jag visst lite händelserna i förväg.. :S


En vägg spacklad - nedtill! :]Andréi full gång!
André posar gladeligen för mig! :]
Ante, i full byggmundering! :]


Nu ska jag trycka i mig någon typ av frukost, sen ska jag ut med herr Z. Mot Jenny! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Jenny

Det var mycke trevligt=)

2009-09-30 @ 14:19:17
Linda

nä, en enda är det som gett ett utlåtande! dålig stil tycker jag :d



roligt att ni börjat med sovrummet, men en del att göra innan det är inflyttningsdags =)

kram

2009-09-30 @ 15:17:07
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

ja, vi får se hur det blir. kanske att jag tar mig i kragen och far in till stan till nån frissa. frågan är bara vilken frissa man ska satsa på?!



ang kontrakt kan vi ta sen, det enda jag kan säga här över ör att vi har visning imorgon...

kram!

2009-09-30 @ 20:32:13
URL: http://lindta.blogg.se/
Zandra

Det är på Fagotten i Öjebyn han går. Men de kör samma :)



Allt är bara fint, har oförskämt snälla barn och njuter till fullo av höstvädret då man får plocka fram mysiga halsdukar och tjocksockar :)



Vad händer för dig då? Ser att ni är i renoveringstagen. Det blir verkligen skitsnyggt!



KramKram

2009-09-30 @ 22:19:51
URL: http://www.zandrajonsson.blogspot.com

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0