Premiäreldning & Pixbox!!

2009-09-22 - 22:31:05
Kategori: Hus, renovering & inköp
Idag har vi tänt den öppna spisen för första gången. Snacka om mysigt det blev, helt underbart! Den ger även ifrån sig en hel del värme, så nu är det bara en fårskinnsfäll på golvet som saknas. Den inhandlas på IKEA vid nästa besök, sen kan vi sätta oss ner och grilla korv! :D

Jg ordnar till 'vedklabbarna'Här monterar jag innandömet på spisenFyll på med spriten!
WooW! :]
Myyys! :]


Har förresten lagt in en hel del nya bilder min Pixbox. Enjoy! ;]

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

haha ;D

fan, sluta visa bilder till vi varit!! jag vill bara att per ska komma hem så vi kan far till humerstigen :P jag är så nyfiken! ses på ett par timmar, ett par timmar för mycket :D

2009-09-23 @ 08:58:02
URL: http://lindta.blogg.se/
Stina och Eric

Ni verkar ha fått det så mysigt och det är så mysigt med brasor :) Tyckte ni gjorde ett bra köp! =)



Jag rekommenderar verkligen babysim, det är nog det bästa jag har gjort med lilleman, och han är inte heller vattenrädd nu och plaskar för fullt i vattnet.

Då jag duschar så står han vid badkarskanten och vill bara dyka in, riktig myspropp! =)



Fullt upp med jobb verkar du då ha, men kanske roligt att ändå som ha två jobb så att man kan variera lite! Ibland kan jag också känna att det kan behövas, få göra något annat.



kramar

2009-09-23 @ 09:00:03
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Therese Öström

Heeej!

Såå sjukt mysigt ni har fått det !:)

Många kramaR!

2009-09-23 @ 09:42:12
URL: http://oestroem.blogg.se/
Linda

du behöver INTE städa för oss! vi har aldrig städat när ni hälsar på :P



ses SNART ;)

2009-09-23 @ 14:31:33
URL: http://lindta.blogg.se/
Emma P

Såg jätte härligt ut! Är allt färdigt i huset nu? Jag har det bra i Kalmar, blåser bort och snubblar fram på gatorna varje dag. Har fått egen lägenhet från 1a oktober som jag ska flytta in i:)

2009-09-24 @ 23:03:18

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0