Middagsbjudning

2009-09-30 - 08:29:09
Kategori: Fritid & Nöjen
Igårkväll hade vi storfrämmande, Sofia och Robert var förbi och åt med oss. Och sendrag som jag ju är var jag naturligtvis inte riktigt klar med maten på utsatt tid. Tur att Sofia känner mig, för hon hade tydligen räknat med det! :D Hur som helst, nr det väl var klart serverades mangokyckling och ris - en personlig favorit om du frågar mig. Hoppas det smakade för gästerna också! :]

Sofia & Robert
Zlatan ♥André ♥Observera hur Zlatan sitter med frambenen! :D


Vi avslutade med kolatårta och glass, samtidigt som vi glodde på Idol och sedan även House. När de gick hem, passade jag på att följa med en bit och rasta Zlatan. När jag sedan kom hem var min tanke att uppdatera bloggen. Men jag var så trött så jag somnade utan att jag märkte det, och vaknade nu på morgonen. Nåja, det var nog välbehövligt med lite sömn!

TACK för en mysig kväll!

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0