Jag borde väl egentligen inte...

2009-09-25 - 06:38:07
Kategori: Allmänt

... men jag kan inte låta bli att skriva ett inlägg!

Är äntligen hemma hos storebror J, efter två arbetspass som hette duga. Att jobba förmiddag (YouCall) och sedan gå på ett nattpass (Securitas) är absolut ingenting jag rekommenderar. Jag är oerhört tacksam att jag kan komma till Jonas och sova! ♥

Jag skulle egentligen ha stannat på SSAB fram till ungefär nu. Tanken var att André skulle jobba där idag, och att jag skulle ta med mig Zlatan till Jonas. Men André är tyvärr sjuk idag, så han stannar hemma. Han blir nog väl ompysslad av herr Z, eller vad tror ni?! :D

Nu ska jag krypa till kojs! Behöver jag säga att jag lääängtat?!? :]



"Är huvudet dumt, får kroppen lida" - så sant, så sant!



- the one and only!


Synpunkter:
Kerstin

Hej Sara



Jag kan fredag nästa vecka (2 oktober). Jag slutar 16.00 kanske en tripp till Gläntan? Jag ska bara hem och hämta Yrsa men jag borde kunna vara på Gläntan vid 16.00-tiden. /Kerstin

2009-09-25 @ 08:07:38
URL: http://akital.bloggagratis.se
Linda

någon sovmorgon blev det inte, men han somnade på studs! =)

jag menade inte lika sent så. jag menade att det behöver inte gå flera veckor till nästa gång =)

KRAAAm

2009-09-25 @ 12:31:02
URL: http://lindta.blogg.se/
Sandra

ja visst är det lätt att ta på sig o sen dumförklarar man sig själv...

2009-09-25 @ 12:52:20
Anonym

Hejhej!!:)

Ska försöka ha vägarna förbi er=)

Men jag är inte den bästa på hälsa på folk Men ska göra mitt bästa=))



Vi flyttar till en mindre lägenhet mitt emot kioskpiraten :) En etta på 52kvm rätt stor för att vara en etta. Men betydligt mindre än den vi bor i nu på 86kvm:P



Men de får gå, billigare hyra osv när vi ska kanske börja plugga å så!:)



Att leva i flyttkartonger är inte kul, du vet nog hur det är !!:)



Hur äre annars då? knallar å går?

Läste det som hänt med er gravitiet. Beklagar. Hoppas när ni är redo att det går bättre nästa gång.



Många kramar!!

2009-09-25 @ 14:19:50
URL: http://oestroem.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0